Onze kwaliteit

Interlingua verzorgt kwalitatief hoogstaande taaltrainingen en doet er alles aan om deze hoge kwaliteit te waarborgen. Wij hanteren hiervoor een intensief monitoringsysteem. Wij streven er continue naar om u een nog hogere kwaliteit te leveren: wij hechten aan uw feedback en gebruiken deze om onze dienstverlening verder te optimaliseren.

Onze trainers rapporteren aan uw contactpersonen binnen Interlingua over de behandelde stof, het bereikte resultaat en de presentie van de deelnemers.  Het bereikte resultaat wordt altijd nauwkeurig gemeten aan de hand van het Europees Referentiekader.

Kwalitatief hoogstaande taaltrainingen

Interlingua draagt met trots de klanttevredenheidserkenning van de Stichting CEDEO. In 2016 heeft CEDEO een onafhankelijk onderzoek naar klanttevredenheid uitgevoerd onder de klanten van Interlingua.  Dit onderzoek heeft een klanttevredenheidsscore opgeleverd van 98,8%!

Uit het onderzoeksrapport:

  • “De docent was fantastisch, heel behulpzaam. Hij zette zich voor de volle honderd procent in!”
  • “Men is zich veel bewuster geworden van wat het meest geschikte taalgebruik is voor ons bedrijf”
  • “Interlingua is in staat de vraag binnen de organisatie heel scherp te krijgen. Het is echt maatwerk.”
  • “Ze leveren geen standaardtraining, maar ze bekijken op de werkvloer waar de bottlenecks zitten en zorgen voor een goede aansluiting op de praktijk.”
  • “De planning zorgt voor veel gepuzzel, omdat wij een 24-uurs bedrijf zijn, Interlingua is ons hier heel goed bij van dienst geweest.”

Blended Learning

Online communicatieplatform voor groepstrainingen

Bij onze groepstrainingen maken we gebruik van Viadesk, een online community platform waar deelnemers alle relevante gegevens van hun taaltraining kunnen terugvinden. Denk hierbij aan de trainingsdata- en tijden, het studiemateriaal en links naar relevante websites op het gebied van talen. Viadesk optimaliseert de communicatie tussen de deelnemers en de trainer. Deelnemers kunnen via Viadesk vragen stellen aan de trainer, feedback krijgen op hun huiswerkopdrachten en individuele opdrachten toegestuurd krijgen. Na aanmelding voor een groepstraining ontvangen deelnemers automatisch hun inlogcodes voor Viadesk per e-mail.

Lees meer over Blended Learning

^

taal- en cultuurtrainer voor zakelijk succes