Engels voor secretaresses

Voor een professionele communicatie met internationale relaties
  • Voer met meer gemak zakelijke telefoongesprekken in het Engels
  • Breid uw professionele vocabulaire verder uit
  • Stel correct en efficiënt zakelijke e-mails en brieven op
  • Ontvang met meer zelfvertrouwen internationale relaties

Beschrijving

Werkt u als secretaresse, managementassistente of personal assistant in een internationale omgeving? Dan bent u een belangrijke spil in uw organisatie en maakt u tijdens uw dagelijkse werkzaamheden regelmatig gebruik van de Engelse taal. Na afloop van de training Engels voor secretaresses drukt u zich professioneel en zelfverzekerd uit. U leert met meer gemak telefoongesprekken met Engelstalige klanten en collega’s te voeren, maar ook hoe u de gewenste wending aan een gesprek kunt geven. U verbetert verder uw schrijfvaardigheid door het opstellen van prettig leesbare e-mails en documenten.

Doelgroep

Secretaresses, directiesecretaresses, officemanagers, management assistentes en personal assistants die in hun functie regelmatig de Engelse taal gebruiken.

Inhoud

De inhoud van de training Engels voor secretaresses wordt in overleg bepaald en afgestemd op het niveau en de doelstellingen, leerwensen van de deelnemer(s). Mogelijke onderwerpen in het programma zijn:

  • zich voorstellen en begroeten: kennismaken in formele en informele sfeer, gedragscodes;
  • algemene en zakelijke gesprekken: informatie geven over uw bedrijf, collega’s, social talk;
  • telefoneren: afspraken of reserveringen maken, ter zake komen, een boodschap achterlaten;
  • bezoekers ontvangen: bezoekers ontvangen, rondleiden en onderhouden;
  • schrijven: correct en efficiënt zakelijke brieven en e-mails schrijven, aantekeningen maken tijdens besprekingen;
  • interculturele communicatie: cultuurverschillen die van invloed zijn op het zakelijk verkeer, omgangsvormen en etiquetteregels.

Onze visie

Succesvolle communicatie met relaties en collega’s uit andere landen komt vooral tot stand door kennis en de juiste toepassing van de taal. Maar even belangrijk is dat u vertrouwd bent met de gedragscodes en de culturele gebruiken van uw buitenlandse relaties en collega’s. Onze trainingen zijn gericht op het blijvend verbeteren van de communicatie in een internationale context. Zodat u succesvoller werkt. En uw organisatie haar doelstellingen realiseert.

Meer over onze visie

Waarom Interlingua?

  • 100% CEDEO klanttevredenheid
  • Trainingsadvies op maat
  • Ervaren en deskundige trainers
  • Uw praktijk staat centraal
  • Functie- en branchegericht
  • Door heel Nederland
Lees meer over Interlingua
^

taal- en cultuurtrainer voor zakelijk succes

Send this to friend