Spaans voor Customer Service

Klantgericht communiceren in het Spaans
  • Voer op professionele wijze een Spaanstalig telefoongesprek
  • Schrijf op correcte en efficiënte wijze zakelijke e-mails
  • Breid uw professionele vocabulaire verder uit
  • Behandel met meer gemak en zelfvertrouwen een klacht af
  • Incompany of op een van onze locaties
  • Individueel of in een groep met collega's

Taaltraining Spaans voor Customer Service

Medewerkers van call centers, helpdesks, klantenservices, back en front offices hebben veelal contact met (potentiële) klanten via de telefoon. Het is dan ook belangrijk om op deze momenten service, kwaliteit en professionaliteit uit te stralen.

Heeft u veel contact met Spaanssprekende klanten? Wilt u uw klantgerichtheid in (telefoon)gesprekken professionaliseren? Deze training helpt u daarbij!

Een training Spaans op maat voor Customer Service

Bij Interlingua leveren we altijd maatwerk. Van tevoren stellen we uw doelen en wensen vast, zodat de training aansluit bij het type bedrijf, de functie en het huidige niveau van de deelnemer(s).

Tijdens een training Zakelijk Spaans wordt in principe aandacht besteed aan het lezen, schrijven, spreken en luisteren in het Spaans. In deze functiegerichte training wordt extra geoefend met zaken als telefoneren en het voeren van zakelijke gesprekken.

Verder passen we de training aan uw situatie aan. Wilt u oefenen met het verstrekken van informatie over uw bedrijf, producten en diensten, het duidelijk overbrengen van een boodschap, of specifieke teksten schrijven? Dan houden onze ervaren trainers daar rekening mee.

Voor Spaans voor Costumer Service heeft u de keuze uit de volgende trainingsvormen:

  • individueel of in een duo
  • in een groep met collega's

Lees meer over onze trainingsvormen.

^

taal- en cultuurtrainer voor zakelijk succes