Spaans voor Customer Service

Klantgericht communiceren in het Spaans
  • Voer op professionele wijze een Spaanstalig telefoongesprek
  • Schrijf op correcte en efficiënte wijze zakelijke e-mails
  • Breid uw professionele vocabulaire verder uit
  • Behandel met meer gemak en zelfvertrouwen een klacht af
  • Incompany of op een van onze locaties
  • Individueel of in een groep met collega's

Individuele training

Wanneer u specifieke leerwensen heeft, dan is een individuele taaltraining op maat zonder twijfel het meest geschikt. Een individuele taaltraining stemmen wij volledig af op uw taalvaardigheidsniveau, op uw leerwensen, de functie en de branche waarin u werkzaam bent. Bij een individuele training is de intake kosteloos. De locatie, frequentie en het tijdstip van de training worden in overleg gepland. Wij adviseren meestal om één sessie van 3 uur per week te volgen.

Heeft u interesse in een individuele taaltraining? Neem voor meer informatie, een persoonlijk advies of voor het maken van een afspraak direct contact op met onze accountmanager via 088 – 0288 070 of door een e-mail te sturen naar info@interlingua.nl.

^

taal- en cultuurtrainer voor zakelijk succes
Welkom! Per 1 oktober 2020 gaat Interlingua door als Language Partners.
Klik om door te gaan naar de website van Language Partners.
Doorgaan
+