Engels voor Customer Service

Klantgericht en zelfverzekerd communiceren in het Engels
  • Voer op professionele wijze een Engelstalig telefoongesprek
  • Schrijf op correcte en efficiënte wijze zakelijke e-mails
  • Breid uw professionele vocabulaire verder uit
  • Behandel met meer gemak en zelfvertrouwen een klacht af
  • Incompany of op een van onze locaties
  • Individueel of in een groep met collega's

Werkwijze

Interlingua biedt maatwerk taaltrainingen. Onze taaltrainingen zijn gericht op het werkveld van de deelnemers, zodat zij zakelijk succesvol zijn in hun functie in een internationale context.

Voortraject: een effectieve taaltraining start met een goed advies

  • Op basis van een gesprek met onze trainingsadviseur of accountmanager stellen wij uw (organisatie)doelstellingen en leerwensen vast en stellen wij een trainingsvoorstel (offerte) op.
  • Als u akkoord bent met ons trainingsvoorstel plannen wij de intakes (mondeling, online en eventueel ook schriftelijk) waarin de startniveaus, doelstellingen en leerwensen van de deelnemer(s) worden vastgesteld.
  • Naar aanleiding van de intakeresultaten wordt het trainingsadvies opgesteld met daarin de groepsindeling (op basis van gelijke aanvangsniveaus en doelstellingen), trainingsaanpak, inhoudelijk programma en het investeringsoverzicht.

Uitvoering: planning, locatie en materiaal

  • De planning wordt in overleg afgestemd op de wensen en beschikbaarheid van de deelnemers.
  • De training vindt incompany plaats of op een van onze trainingslocaties verspreid over heel Nederland.
  • Trainingsmateriaal wordt voor elke training speciaal geselecteerd uit eigen ontwikkeld materiaal en bestaande methodes.
  • Deelnemers worden gestimuleerd om eigen materiaal in te brengen, zodat de werkpraktijk van de deelnemer centraal staat.

Kwaliteitsborging: evaluaties, certificaten en persoonlijke beoordelingen

  • Halverwege de training vindt een tussentijdse evaluatie plaats om de voortgang en kwaliteit van de training te bewaken, indien nodig passen wij het trainingsprogramma tussentijds aan.
  • Na afloop van de training vindt een online eindevaluatie en wordt het evaluatierapport naar de opdrachtgever verstuurd.
  • Alle deelnemers ontvangen na afloop van de training een persoonlijke beoordeling en certificaat van deelname bij minimaal 70% aanwezigheid.
  • Na enkele maanden zal onze trainingsadviseur of accountmanager contact met u opnemen om te bespreken of de training in de werkpraktijk tot zakelijk succes heeft geleid.

Contact

Voor meer informatie over onze werkwijzen, een persoonlijk advies of voor het maken van een afspraak kunt u vrijblijvend contact opnemen met onze trainingsadviseur via 088-0288070 of door een e-mail te sturen naar info@interlingua.nl.

^

taal- en cultuurtrainer voor zakelijk succes
Welkom! Per 1 oktober 2020 gaat Interlingua door als Language Partners.
Klik om door te gaan naar de website van Language Partners.
Doorgaan
+