Nieuwe service: Coaching

CoachingPer 1 mei hebben wij onze dienstverlening verder uitgebreid met Coaching. Met deze nieuwe service ontvangt u een extra uur ondersteuning van uw trainer buiten uw lessen om.  Zo kunnen wij u nog meer persoonlijke sturing geven. Bovendien kunt u met Coaching op ieder moment van de training extra hulp ontvangen en vragen stellen.

Wat houdt Coaching in?

Coaching is een extra service die wij aanbieden aan iedereen die bij ons een training volgt. Per cursist is er eenmalig een uur beschikbaar. Tijdens dit moment van coaching kunt u vragen stellen aan de trainer of kunt u bijvoorbeeld samen door een bepaald document heen lopen. Ook kunt u deze tijd gebruiken om de sheets van een presentatie te bespreken of aantekeningen van een vergadering door te nemen. Kortom, Coaching is breed inzetbaar. Coaching is niet bedoeld voor het laten nakijken of corrigeren van documenten. De persoonlijke coachingssessie is bedoeld als extra contactmoment met de trainer, waarin u inhoudelijke vragen kunt bespreken binnen het uur dat hiervoor staat.

Wat zijn de spelregels?

  • U kunt Coaching tijdens het gehele trainingstraject inzetten. De coaching dient plaats te vinden tussen de eerste en laatste les.
  • Coaching vindt telefonisch, per Skype of via de chat in ons online platform plaats.
  • Wilt u de afspraak voor coaching verschuiven, dan gelden de algemene voorwaarden.
  • Het coachingsuur is niet overdraagbaar.

Vragen?

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met onze accountmanager Alessa Boer op telefoonnummer 088 – 02 88 070 of per mail via info@interlingua.nl.

U kunt ook hier direct uw vraag stellen via ons contactformulier.

 

^

taal- en cultuurtrainer voor zakelijk succes